Auto gezocht ;-) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Arjan en Irene - WaarBenJij.nu Auto gezocht ;-) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Arjan en Irene - WaarBenJij.nu

Auto gezocht ;-)

Door: arjanenirene

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Irene

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve trouwe volgers/sters,

zoals jullie natuurlijk weten, en waarschijnlijk met smart op zitten te wachten, komen wij over 3 weken (!!!) alweer thuis :-(
We kijken ernaar uit om jullie allemaal weer te zien, maar zullen aan de andere kant het vrije reiziggers leven erg missen.
Hierbij even een vraagje aan allen. Mochten jullie een auto'tje over hebben of iemand kennen wiens bakkie staat weg te roesten of zijn auto wil verkopen, denk aan ons aub en laat het one weten!!!
Momenteel zitten we nog even heerlijk in het zonnige Californië in the USA.
Binnenkort zullen we verslag uitbrengen van ons avontuur hier met natuurlijk weer een hoop mooie foto's.
Alvast bedankt voor alle leuke reacties op onze verslagen en tot snel.
Kus van ons!

  • 03 Mei 2011 - 07:09

    Dieter:

    Ik zeg: www.autoscout24.nl. :) En jullie hebben dus een feestje gehad gisteren..?

    laters!

  • 03 Mei 2011 - 08:04

    Anne:

    Hoi schatjes,

    Wij hebben toevallig laatst voor €600,- een mooie Hyundai Lantra gekocht met een jaar APK erop. Dus zoiets is natuurlijk altijd een optie?! En dan heeft ie nog een notenhouten stuur ook!

    Ik kijk er erg naar uit jullie weer te zien. Geniet nog van jullie weken en een dikke kus

    Anne

  • 03 Mei 2011 - 08:08

    Mijs:

    Mama bedoelt natuurlijk dat jullie zoiets ook kunnen doen. Niet dat jullie onze Hyundai mogen kopen want dat is een super auto!!

    Ik ben al heel erg groot geworden. Leuk dat jullie weer terug komen.

    Mijs

  • 03 Mei 2011 - 09:28

    Michel En Eva:

    Heeej reiskanjers,

    Wij zijn ieder geval blij als jullie weer in ons kikkerlandje zijn.
    Te grappig jullie komen over drie weken thuis en Eva en ik moeten nog op vakantie gaan en zijn dan alsnog eerder thuis als jullie :)
    Het 'weekje' Turkije wacht op ons.

    Ik ga wel even op zoek naar een leuk autootje voor jullie.
    Het enige is zijn er nog wensen

    Heel veel plezier nog jullie laatste weekies en geniet er nog maar van

    -x- van ons

  • 03 Mei 2011 - 20:18

    Suzanne:

    Geen probleem..., ik zorg wel dat er een leuk autootje klaar staat ;)
    Dikke koessssss

  • 04 Mei 2011 - 21:58

    Pap En Mam:

    Wij geven onze ogen en oren de kost. Maar ik heb nog een doos met oude aut's in de schuur staan. Kan Arjan ook eentje uitkiezen. Moeten we wel uitkijken dat Mixchel daar niet achterkomt anders krijgen we bonje. Ha Ha Michel mocht je dit lezen!!!! daar gaan je auto's

  • 04 Mei 2011 - 22:01

    Mam:

    Oeps zie ineens dat ik een tikfoutjes heb gemnaakt. Dat krijg je zo laat op de avond.

  • 05 Mei 2011 - 06:16

    Anouk:

    Hey gekkies,

    Wat een goed nieuws dat we jullie alweer zo snel zien!
    Ik ga op de uitkijk voor een auto. Nog speciale wensen?
    Veel plezier nog daar in t grote land, tot snel....!

    X A

  • 05 Mei 2011 - 21:27

    Els Meijer Van Brake:

    Hallo Arjan en Irene, ik heb al eerder een berichtje gestuurd, Ik ben een vroegere handbalster bij Hvp, ik vind het erg leuk om jullie reisverhalen te lezen,(toestemming van Mieke gehad) het is echt een hele onderneming,fantastisch. Het zal in het begin wel weer vreemd zijn als jullie weer in Nederland zijn,maar ik weet wel dat Wim en Mieke dolblij zullen zijn.Geniet nog lekker van de laatste weken.groetjes Els Meijer van Brakel.

  • 07 Mei 2011 - 02:43

    Aars:

    Als het goed is heb ik ergens nog een auto staan. Hoewel ik daar al een tijdje niks meer van heb gehoord. Maar als je zelf de moeite neemt om m op te halen mag je m hebben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan en Irene

Bukit Lawang, genieten in de jungle

Actief sinds 10 Sept. 2010
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 71810

Voorgaande reizen:

18 December 2012 - 18 Januari 2013

Indonesië (Sumatra, Java en Bali)

20 Oktober 2010 - 20 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: