Kerst groeten uit China - Reisverslag uit Chengdu, China van Arjan en Irene - WaarBenJij.nu Kerst groeten uit China - Reisverslag uit Chengdu, China van Arjan en Irene - WaarBenJij.nu

Kerst groeten uit China

Door: arjanenirene

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Irene

22 December 2010 | China, Chengdu

Lieve mensen,

vanuit een zonnig China wensen we jullie in het witte Nederlandje alvast hele gezellig kerstdagen en een fantastisch en gezond 2011 toe.

Heel veel liefs Arjan en Irene

• 22 December 2010 - 15:07

Irene:

Voor jullie ook een heel gezellig kerstdagen en een gezond 2011.
    Geniet van jullie super reis.

Dikke kus

• 22 December 2010 - 15:47

Dieter, Anne En Mijs:

Ook wij wensen jullie een zaaaaaaalige kerst en een heel goed Nieuwjaar met een hoop nieuwe avonturen.

Kus van ons

• 22 December 2010 - 15:48

Jacinta:

Ook voor jullie fijne kerstdagen en een bijzonder mooi 2011 !!!!
    Xxx Jacinta

• 22 December 2010 - 17:44

Suzanne:

Jullie natuurlijk ook geweldige kerstdagen toegewenst en een fantastisch 'uiteinde' ;) Hoera we gaan over een week het jaar in waarin jullie terug gaan komen haha!! Maar goed dat is pas over een week hihi.., nu nog even genieten van allerlei andere dingen! Leuke foto's!
    We zullen jullie vast iets meer missen dan dat we al doen!
    En jaja..., we hebben weer een witte kerst hier!
    Nou dikke kus van ons vieren en blijf genieten!

• 22 December 2010 - 20:45

Pap En Mam:

Eerst lekker lang skypen en nu op jullie site het kan niet op. Fijn jullie weer te hebben gezien en gesproken en vanaf hier wensen wij jullie nog een keer fijne kerstdagen. Het wordt voor jullie een hele andere kerst, wandelen door een natuurpark, geniet er maar van. Dan op naar Tibet om daar oud en nieuw vieren, leuk hoor. Wij kijken uit naar jullie nieuwe avontuurlijke verhalen.
    Veel liefs van ons en een dikke knuffel van Pinxo en Sem

• 23 December 2010 - 08:07

Anouk:

Hallo lieverds,

Vanuit een wit Nunspeet wensen wij jullie ook geweldige kerstdagen toe en een heel bijzonder en inspirerend 2011!
    Cas zegt dat Irene er wel heel gek uitziet op die laatste foto! En Arjan is ook gek met dat baardje. Ze zitten hier zelf kerstkaarten te maken en vinden het jammer dat ze jullie niet een kaart kunnen sturen. Ze bewaren m voor volgend jaar.
    Wat maken jullie toch een super reis! De verhalen zijn echt heel leuk om te lezen en de foto`s zijn prachtig!
    Hier gaat alles prima. Ik zit dus met de kindjes in Nunspeet bij J&J. Het is hier helemaal wit. De hei is prachtig om te wandelen en te sleeen. Vandaag weer terug naar DH. Morgen kerstavond in Voorburg(lichtjesavond) met de fam Mahieu en misschien de fam Beyersbergen. Daarna eten bij de Mahieutjes. 1e kerstdag lekker wandelen, naar pappa en eten bij mensen van HBS. Dan de dienst in, joepie! 2e kerst dienst en `s avonds eten bij de ouders van Bart. Jullie lezen t: om ons geen zorgen! Maar het is wel raar hoor, deze maand zonder jullie! Jammer dat jullie er steeds niet bij zijn. Maar des te leuker zal t volgend jaar weer zijn!

Dikke zoenen van ons
    P.S: Lode heeft een nieuw baasje; een dame van 50+, het was liefde op t eerste gezicht volgens Talieth, van beide kanten! XX

• 23 December 2010 - 09:15

Michel En Eva:

Hoi Hoi,

Wat een leuke foto's! Helemaal kerst. Gelukkig proeven jullie ook daar iets van de kerstsfeer. Wij gaan jullie natuurlijk heel erg missen op de tweede kerstdag bij Bas & Suzan. Maar we zullen er het beste van maken.
    Fijn om te lezen dat Lode weer is ondergebracht bij een nieuw baasje! Het is zo een lieve hond.
    Van ons voor jullie hele fijne kerstdagen en een super gelukkig nieuwjaar en see you in 2011!
    En blijf deze verslagen schrijven hoor want het is heel leuk om te lezen en te weten wat jullie mee maken!

Veel liefs,
    Michel en Eva

• 25 December 2010 - 13:40

Aars:

7e kerst in de warmte voor mij, maar de eerste sinds 2003 bij familie. Beste wensen terug uit Belison. Oom Koos ligt al te slapen (dat doe ik morgen ochtend tijdens de vroege ochtend mis :-) ), maar ben zo vrij om voor hem jullie ook het beste te wensen. Hij weet geloof ik nog niet dat jullie plannen hebben deze kant op te komen. Heb hem niks gezegd voor het geval het een verassing is!?
    Right, ga een biertje drinken. Het is Kerst ten slotte. Plezier en tot snel.

• 29 December 2010 - 11:09

Erik En Wilma:

Ik volg jullie al een tijdje op de reis ,nu dan toch even een klein berichtje van ons.wij genieten van de verhalen van jullie avontuur zo mag ik het wel noemen en vooral de beelden er bij.Je gaat nu echt een chinees nieuwjaar meemaken dus dat wordt wat[oordopjes in].Alvast een gezond en reislustig 2011 gewenst door Wilma en Erik